camino

camino

piątek, 9 lipca 2010

Wielki Piątek

 Prolog.

„ Dlaczego musimy słuchać głosu serca? Bo tam, gdzie będzie twoje serce, będzie i twój skarb”. 
Alchemik P. Coelho


   Dzisiejszy dzień jest dla mnie bardzo wyjątkowy i nostalgiczny. W chwilach wolnych staram się odnaleźć ciszę i znalazłszy, zatrzymać w niej choć na chwilę.
Tak bardzo bym chciał w tej ciszy zobaczyć Cię znowu Mamusiu. Podbiec z wyciągniętymi ramionami i mocno uściskać. Chciałbym poczuć Twoje serce, ciepło i zapach. Chciałbym byś mnie zawołała...
W ciszy jednak słyszę serce i to co ono mi mówi. Powiedzieć Ci co słyszę?
- Jej serce jest w Tobie- mówi ono. Masz także Jej ciepło. Twój zapach jest tak samo miły i przyjemny jak Jej, a Twój głos... To Ona przemawia przez Ciebie.
Usłyszawszy, co rzekło mi serce, uśmiechnąłem się, bo odkryłem, że jest we mnie Moja Ukochana Zosieńka. Tak, Ona jest teraz częścią mnie. Tak wiele Jej przecież zawdzięczam. Kocham Cię Najdroższa :*
Bardzo chciałem dziś umieścić jakiś wiersz księdza Twardowskiego. Postanowiłem, że będzie to pierwszy jaki mi się otworzy. Padło na taki:

"Aby się stało"
Gwiazdy by ciemniej było
smutek by stale dreptał
oczy po prostu by kochać
choć z zamkniętymi oczami
wiara by czasem nie wierzyć
rozpacz by więcej wiedzieć
i jeszcze ból by nie myśleć
tylko z innymi przetrwać
koniec by nigdy nie kończyć
czas by utracić bliskich
łzy by chodziły parami
śmierć aby wszystko się stało
pomiędzy światem a nami

Epilog
Dziękuję moim sąsiadkom (Trudi, Ani, Kazi, Heli i tej z pierwszej klatki, której imienia nie znam, a ktorą spotkaliśmy z Mężem w ubiegłym roku spacerując przez Krupówki :)  ), że razem ze mną uczciłyście pamięć Mojej Mamusi dziś o 18-ej.
Wieczny odpoczynek racz mojej Mamuni dać Panie, a światłość wiekuista niechaj Jej świeci.



2 komentarze:

  1. piękny post. Kiedy myślę o Twojej Mamusi, zawsze żałuję, że tak mało i krótko Ją znałem:( ale momentu kiedy Ją zobaczyłem i kiedy rzuciła mi się na szyję, nie zapomnę nigdy!!

    Kocham Cię:*

    OdpowiedzUsuń
  2. miłośc syna do matki to jedna wielka potęga. fajnie że tak ciepło piszesz o mamie. pozdrawiam

    stopa procentowa

    OdpowiedzUsuń