camino

camino

sobota, 28 stycznia 2012

Lokacja

   Takim mianem blondi często zaskakuje nas wszystkich kiedy chce zabłysnąć językowo.
Tworzy ętelygętne wyrazy rodem ze swej makówki :)
Ciekaw jestem jak określiłaby wydanie 3stówek na...
No właśnie!
Czy brzmiałoby to mniej więcej tak?:
"Lokacja była dobra, więc proszę mi nie mówić, że lokacja była zła, bo lokacja była baaaardzo dobra!"
Jak ocenić lokację, kiedy 300zł (słownie: trzysta zł) wydaje się na 15 osób, (przecinek) dusz.
Nietrudno rozwiązać zadanie matematyczne, w którym zapytanie brzmiałoby:
Ile pe-el-en`ów przypada na jedną osobę, (przecinek) duszę?
Mówi się czasami "ale jesteś bez duszy", czy to takie ciężkie określenie (obraźliwe), skoro dusza waży tylko 3/4 uncji (21 gramów)?
Dywadzieścia yzyłotych na osobę, (przecinek) duszę- tyle wychodzi.
Więc ile kasy na gram przypada, a ile na uncję? :P
Wie ktoś?
Na pewno wiedział będzie odbiorca owych 3 stówek.
I wiecie ile przypadnie na osobę, (przecinek) duszę?
Tajemnicę (:P) zachowam i nie napiszę.
Zleceniodawca zaś, będzie utwierdzony w przekonaniu, że osoba, (przecinek) dusza, po tej lokacji fruwać będzie w niebie na wieki wieków amen.
   A ja bezpłatnych lokacji takowych dokonuję i zajmuje mi to... 300 lecz nie złotych, a metrów.
Przy okazji trochę gramów ciała mi ubywa, a nic na duszy.
Dusza spokojna, ciało zadowolone.
Wszystko si.
W sobotę lotka puszczam tylko i łudzę się, że ta lokacja choć mi się wróci :P
Ot taki minimalista ze mnie.

1 komentarz:

  1. życzę więc by ulokowane pieniądze na kupon wróciły się z milionowym nadmiarem;p wtedy wiele osób (przecinek) nie dusz będzie wielce ulokowanych....wrrrrróć...szczęśliwych!!

    Kocham Cię:*

    OdpowiedzUsuń