camino

camino

wtorek, 22 stycznia 2013

Niespodziewane zaproszenie


"Gdyby mój syn okazał się gejem, nadal bym go kochała i jego partnera również"
Dorota Wellman
Piękne słowa otwartej na świat i ludzi kobiety.
Oby więcej osób tak myślało i żyło w przekonaniu, że gej nie oznacza nic złego.
   Pod wieczór niespodziewanie zadzwonił do mnie Tom.
Zadzwonił z jeszcze bardziej niespodziewaną sprawą.
Oświadczył mi, że jestem zaproszony na wesele Jego Pierworodnego :)
Niesamowicie pozytywnie mnie tym zaskoczył, aż nie wiedziałem co powiedzieć :)
Z ogromną przyjemnością przyspieszę o miesiąc urlop i nawet jeśli nie dostanę tyle co miałem planowane na maj, to i tak te kilka dni spędzone z Hanym i Rodziną, będą bezcenne.
...A Sara rano podczas rozmowy telefonicznej (dzwoniłem z życzeniami) przebąkiwała, że bierze mnie na partnera :P
Oboje z Hanym domniemamy, że Ona już to wiedziała wcześniej, ale nie chciała się z tą nowiną zdradzać :P
Ech Moi Walkerowie :)

cieszę się
dziękuję
i szykuję :)

Ps. Kolejne weselicho z Mężem. Tym razem jeszcze bardziej z Nim, bo... jesteśmy zaproszeni jako Para :)
Para-mont-pikczer :P
Trza odwiedzić Sali Spektrę, by miarę na kreację dla mnie wzięła :P


...chyba, że skromnie...
jak pan na fotkach :P







iloveyou  :* 

1 komentarz:

  1. o tak, tak!!
    wystąp jak ten Pan na zdjęciach:)

    no może przywdziej jeszcze jakąś koronkową etole:)

    Kocham Cię moja Osobo Towarzysząca:*

    OdpowiedzUsuń