camino

camino

środa, 16 stycznia 2013

Haluuu z powrotem...

Tak często wita fanów tenisa, najlepszy polski komentator sportowy- Pan Bohdan T.
Kiedy tylko po reklamach sportowe zmagania wchodzą ponownie na wizję, on tym swoim specyficznym brzmieniem rozpoczyna długo "ciągnięte" choć krótkie w treści powitanie :) 
   
   Halo Panie Łukaszu, dzwonię do Pana w sprawie strefy (stanowiska), do której z powodzeniem się Pan dostał. Jak Pan wie będą organizowane szkolenia dla ich przedstawicieli...
...i właśnie takie pierwsze spotkanie odbędzie się w Łodzi w dniach...- nie pamiętam już w jakich dniach, bo szkoleniowa propozycja pani po drugiej stronie telefonu, tak mnie zaskoczyła, że już myślami błądziłem po ulicach tego miasta nie mogąc znaleźć celu.
-... jest jeszcze druga propozycja- ciągnęła dalej- w podobnym terminie...
...w Szklarskiej Porębie.
Tam też zapisały się dwie panie z naszego województwa.
Czy te terminy Panu odpowiadają?
Którą lokalizację Pan wybiera?
- Yyy... Szklarska- niech będzie, skoro w Łodzi mam być jedynym reprezentantem Opolszczyzny.

Tak więc jakby nie patrzeć mam ferie!
Zimowisko w Szklarskiej Porębie od 4 do 7 lutego.
Trochę jeszcze mnie to przeraża, bo nie wiem jak z połączeniami w tym kierunku, ale w razie czego zapytam najlepiej poinformowanego w połączeniach człowieka w blogosferze lub zrobię rekrutację na Tahoe-szofera :P
Najmilsze Zimowisko byłoby, gdyby Misiu jechał ze mną...
Innych chętnych do pensjonatu Szklarćććzyk też zapraszam :P

Ps. Mam nadzieję, że nie będę musiał dzielić pokoju z kimś jeszcze, bo od razu wraca do mnie wspomnienie podobnego zimowiska w Katowicach, kiedy przez współlokatora zostałem z lekka okradziony :/
Na szczęście posiadając instynkt i czuja sam sobie te jego (a faktycznie moje) łupy znalazłem :P
Świadomość współlokatora- złodzieja o tym, że wiem co zrobił, bo w skrytce więcej tego nie zobaczył- bezcenne.
Tym bardziej, że ani ja o tym głośno nie mówiłem, ani tym bardziej on.
Oboje tylko mieliśmy świadomość tego, co się stało.
Oj sumienie musiało gryźć :)
O ile można mówić, że złodziej ma sumienie :P

ferie
ser-je
i bakterie :P

Kocham Cię Ptysiu :*:*:*

4 komentarze:

  1. mmmmm...rozmarzyłem się! pensjonat szkalrczyk...Ty i ja...kominek się pali...za oknem śnieg wali...ja w Tobie, Ty pode mną...

    ech...marzenia:)

    gratuluje nowego stanowiska!

    Kocham Cię:*

    ~yomosa~

    OdpowiedzUsuń
  2. zima szklarska jest przecudowna! mam nadzieje ze bedziesz mial czas na jakies przechadzki po okolicy :)
    z polaczeniami kolejowymi szalu nie ma niestety, ale pks zapewne daje bardzo dobrze rade, zbada sie jak czas nadejdzie.
    pozdrawiam bialo!

    OdpowiedzUsuń