camino

camino

wtorek, 1 czerwca 2010

Póki


Póki radość jest w nas
Słońca dłoń gładzi twarz
Warto żyć, warto śnic, warto być
Póki wciąż śpiewa ptak
Rzeka ma źródła smak
Warto śmiać, cieszyć się
Warto kochać

Gdzieś w każdym z nas
Jest dziecka ślad
Małe szczęścia
I ich smak.


Witam ciepło i serdecznie w nowym miesiącu i mimo, iż pogoda nas nie rozpieszcza to dziś cieszmy się i radujmy bo czerwiec ma dla nas wszystkich piękne Święto :-)
Z okazji Dnia Dziecka wszystkim małym i większym oraz młodszym i starszym dzieciom życzę samych radości i serdeczności w tym dniu i nie tylko. 
Każdy z nas jest dzieckiem, o ile owo dziecko potrafi w sobie odkryć. 
Dla mnie definicję bycia dzieckiem fajnie opisują słowa piosenki, którymi rozpocząłem pisanie posta.
Jeśli cieszą nas MAŁE SZCZĘŚCIA i PÓKI umiemy się z nich cieszyć, jesteśmy dziećmi :-)
Najukochańsze Moje Dziecko, Kocham Cię Najbardziej we Wszechświecie i to wcale nie jest mało :-*
W prezencie na Dzień Dziecka od Mojego Misiaczka dostałem dwie pary stopek Puma. Sprawił mi tym ogromną frajdę, bo wie jak bardzo je lubię i jak bardzo mnie kręcą :-) 
Wie, że są dla mnie małym szczęściem, a wielką radością. 
Dziękuję Ci Kochanie :*:*:*

1 komentarz:

  1. mrrrrrr....ale mnie kręcą te uda!!

    a za stopki nie dziękuj:) czymże one są w porównaniu z Miłością jaką mi dajesz??

    OdpowiedzUsuń