camino

camino

wtorek, 22 czerwca 2010

Tosty a`la kramer

ładne słowa to: wuwuzele
brzydkie słowa to: wybory

 Sen przyszedł szybko. Po wieczorku spędzonym z Hanym przed kompem, wślizgnęliśmy się do łóżeczek. Było mi tak błogo, że miłe Jego westchnienia rozkoszy działały jak najlepsza kołysanka.
Noc w końcu była spokojna, bo przez ostatnie dwa dni czatowałem w łóżku martwiąc się o Tatę. W niedzielę na maksa rozbolał Go ząb. Nie pomogły 3 tabletki przeciwbólowe, wpychanie watki z Salviaseptem i octem. Rano poszedł do dentysty i przyszedł już bez bólu, ale także i bez zęba. Jak każdy facet, ból znosił tragicznie, a i ogromny stres związany z wizytą u "kata" Go nie ominął. Na odchodne zapomniał, że za usługę trzeba zapłacić :) Na szczęście zorientował się w porę. Kolejną wizytę ma na 4 sierpnia. Mnie także zapisał, bo dawno nie byłem, a pobolewa mnie coś na górze. Ciekawe czy wytrzymam ponad miesiąc :(
Póki co zaciskam bolące od czasu do czasu zęby. Gadam, śmieję się, zgrzytam i gryzę :P
Dziś na śniadanie przygotowałem sobie tost a`la kramer. To coś dobrego dla tych, którym zostaje mało świeży chleb po weekendzie :)
Poniżej podaję przepis pochodzący z Men`s Health, najpoczytniejszego męskiego pisma mojego i Miśka.
Składniki:
- czerstwy chleb,
- 250 ml mleka,
- 4 łyżki startego żółtego sera,
- 4 jajka,
- sól, pieprz, oliwa
Wykonanie:
Roztrzepać 2 jajka w misce, dolać mleka, wsypać ser, przyprawić i wymieszać wszystko ze sobą. Zanurzyć w misce kromki czerstwego chleba, tak by nasiąkły płynem i przekładać je na rozgrzaną patelnię z oliwą. Opiekać z obu stron.
Zagotować w małym garnku wodę pół na pół z octem. Do wrzątku wbić jedno jajko, a chwilę później drugie. Po 3 minutach wyciągnąć je łyżką cedzakową, opłukać przez sekundę pod bieżącą, zimną wodą i położyć na opieczonych kromkach. Można posypać szczypiorkiem.
Skoro mowa dziś o zębach i stomatologu, to dla wrażliwych zębów i dziąseł polecam mniejsze przypiekanie tostów :)

1 komentarz:

  1. chyba będę znów nudny w swoim komentarzu, ale napiszę to po raz kolejny:) jesteś najlepszym kucharzem na świecie!! a najbardziej lubię w Tobie to, że nigdy nie trzymasz się utartego przepisu, tylko fantazjujesz w kuchni. A to cenię najbardziej!!

    dziękuje za te wszystkie pyszności!!

    OdpowiedzUsuń