camino

camino

środa, 23 czerwca 2010

MMS


Wczoraj o 15:00 będąc w pracy dostałem MMS od Miśka.
Zrobił mi niesamowitą niespodziankę i frajdę wysyłając zdjęcie, jakie sam wykonał komórką. Jak widać przedstawia młode łydki podążające w dal po chodniku, osadzone w białe skarpetki i sportowy obuw :)
To już drugie zdjęcie kogoś obcego w mojej kolekcji :) Powoli staje się kolekcjonerem tych miłych widoków.
Drżyjcie więc młode ciasteczka z odsłoniętymi łydkami lub stopami, bo nie znacie dnia ani godziny, kiedy wasza "seksowność" zawita na moim blogu :):):)
Ps. Jeśli Ty, Drogi Czytelniku mojego bloga, chciałbyś dobrowolnie ozdobić mój post w opisywanym wyżej klimacie, będzie mi bardzo miło :)
Fotki wszystkich chętnych do pokazania swoich łydek, skarpetek, stóp i sportowego obuwia proszę nadsyłać na poniższy adres e-mail w tytule wiadomości wpisując "blog":
tahoe.gm@gmail.com
Dzięki! :)

1 komentarz:

  1. oooooooo tak!!

    zachęcam do wysyłania fotek do redaktora tahoe:)

    cieszę się Mężu, że fotka sprawiła Ci wiele radości:)

    OdpowiedzUsuń