camino

camino

środa, 26 października 2011

www.mójsposóbna...

w zasadzie powinno być- jej sposób na...
   To, że jedna z kierowniczek w obozie robi gołąbki z farszem z pasztetu i salcesonu, to już zdążyłem się przyzwyczaić i przetrawić, choć to mega ciężko strawne myśli.
O "daniu" nie wspomnę.
Dziś poznałem jej kolejny sekret kulinarny.
Sposób Ewki na zupę ogórkową.
Składniki:
- woda
- woda z ogórków ze słoika
- cytuję "fajna śmietana taka gęsta do zup i sosów z Reala"
Reszta to pewnie fristajl w jej wykonaniu.
Nie zdziwi mnie też to, jeśli zamiast wywaru z jarzyn i mięsa użyła gwoździa.
Sekret w tej niezwykłej zupie tkwi w tym, że nie daje się do niej ogórków.
Sama woda z nich ma wystarczyć.
A jeśli wyjdzie za gęsta to dolewamy wody :P
Ewentualnie odrobinkę tej ogórkowej :P
Takie oszukaństwo zwie się zupą o smaku ogórków kiszonych.

Z usłyszenia w pokoju śniadaniowym


Mówi obozowiczka do szfowej:
- ...ale ta pani zupa pięknie pachnie
- No kupiłam sobie rosół, chciałam jeszcze rybę, ale w biedronce tylko w pomidorach były, a ja tylko w oleju jem.
A zupę jem, bo w domu nic nie mam zrobione. Po drodze kupię może jakąś rybę, to będzie.
- Ja lubię solę, kupuję ją często.
- Ja raz kupiłem, to jak się rozmroziła to nie było co jeść.

Śmiałem się w duchu, bo jeśli kupuje puszki i je mrozi w tym oleju, to co tam ma być do zjedzenia? :D:D:D

A potem zadzwoniła Marta Strzelczyk w związku z kończącą mi się umową na telefon.
Jestem więc na etapie sprawdzania modeli komórek.
Ktoś coś poleca?
Czas mam do piątku. Potem zadzwoni ponownie :)
Pozdrawiam wszystkich i całuję mojego Pięknego Podlotka :*:*:*

3 komentarze:

  1. widze kuchnia Twej kierowniczki jest niczym pasztet lub parowki z miesem. (zamiast 'z miesa'). ale co kto lubi ;)
    ja nic nie polece telefonicznego, ale rad chetnie poslucham, bo sam niebawem szukal bede :D
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. ja lubię nokie zwłaszcza 6303 czy jakoś tak, ale pewnie już nie mają jej w ofercie, uzywam też x3 ale czasem ona mnie drażni

    OdpowiedzUsuń
  3. ja polecam swojego smartphona samsung galaxy :) ale Ty to wiesz:)

    Kocham Cie:*

    ps. dziekuję Bogu, że nie mam takiego Męża kucharza jak Twoje pukfy!! Mój Ty Mistrzu Kuchenny :*

    OdpowiedzUsuń