camino

camino

niedziela, 2 października 2011

Jonasoporanek

Tym miłym i pięknym zdjęciem poczęstował mnie śniadaniowo Hany.
Jak On wie jaka strawa mnie mega zadowala i jak dobrze przyswajalna przez mój orga(ni)zm jest :P
Oj już marzy mi się kubek z powyższym zdjęciem :D
Ciekawe czy pijąc z niego wszelakie płyny, moja dolna warga dałaby radę sięgnąć... :D:D:D
No w każdym bądź razie starałbym się bardzo :)
Dziękuję Skarbie :*:*:*
Kocham Cię:*
Wszystkim życzę miłych chwil pośniadaniowych oraz wiele radości na tą słoneczną niedzielę :)

3 komentarze:

  1. i zdjęcie fajne i piosenka gut.
    A kubek z tym zdjęciem kiedyś bedzie. Moze Mikołaj przyniesie :)

    Kissam i kąsam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. jeśli oczywiście byłeś grzeczny, ale to już mikałojowi sie tlumacz :P

    a strawa wyjatkowo smaczna!

    OdpowiedzUsuń
  3. ciało pana fajne na zdjęciu, ale twarz bym wymienił :D wiem, wiem, marudny jestem :D
    pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń