camino

camino

poniedziałek, 7 maja 2012

Plany

   Wczoraj zgodnie z niedzielnym planem, oglądnęliśmy z Hanym "Jeszcze cztery lata" szwedzki obraz z cyklu cinemaxowego- "ekrany świata".
Komediodramat z wątkiem polityczno- gejowskim.
Wydawałoby się- fajnie!
Film jednak w zachwyt mnie nie wprawił, za to końcowa piosenka- bardzo!
Od razu wpadła mi w ucho, za sprawą melodii.
Tak mało teraz jest piosenek z ładną melodią.
Piosenka spodobała mi się do tego stopnia, że postanowiłem za wszelką cenę ją wygrzebać na necie.
Troszkę mi to zajęło, tym bardziej, że nie wiedziałem, kto jest autorem ścieżki dźwiękowej.
No ale net wiedział to za mnie.
Mimo, że szwedzkiego nie znam (tylko norweski :P), to udało mi się pozyskać na jakiejś stronce ten oto utwór:

Potem podczas nocnej międzymiastowej planowaliśmy sesje zdjęciowe, jakie wykonamy na urlopie ;)
Scenariusz w tych planach okazał się mega gorrrący, kiedy jako miejsce sesji wybraliśmy strych (zdjęcia w sepii).
Artystycznie ukryte to i owo w scenerii strychowych cacek, drewnianych beli i wieńczących sklepienie domu- dachówek.
Pozy też ustaliliśmy :)
Powiedziałem do Męża, że przydałby się fotograf, by nas obu uwiecznił na tych fotkach, bo chciałbym mieć z Nim taką sesję.
- I jak sobie jeszcze wyobrażasz nasze kadrowanie?- Zapytał mnie Hany w napięciu będący.
- Stoję nago w rozkroku, za mną murzyn któremu na tle mego ciała widać tylko czarne dłonie zasłaniające moje krocze :D:D:D
- No z tym to będzie problem.
- Kto wie, kto wie- odparłem z uśmiechem.
Przecież zawsze jakiegoś białasa można napastować :P
Ooo, "napastować"- dobre słowo w takim kontekście napastowania :P
Czekam już na te i inne piękne chwile w moim drugim Domu.
Zrywam kartki z kalendarza.
Jeszcze tylko 3 dni do pracy.
Jeszcze tylko trzy.
Tylko 3.
Trzy.
3!


Miłego wieczoru wszystkim.
iloveyou Pachnąca Lasko Wanilii :):* 

8 komentarzy:

  1. 1. mi się film podobał- daję szkolna czwórkę. Piosenka na 5.
    2. sesje taką wykonamy nawet bez pomocy fotografa a tym bardziej bez udziału murzina:)
    3. tak, trzy ładnie brzmi;p

    i ja Cię Kocham Luka:*

    OdpowiedzUsuń
  2. i widze odliczanie wkroczylo w decydujaca faze :D

    OdpowiedzUsuń
  3. piosenka brzmi miło, zazdroszczę urlopu , ale szczerze życzę miłego wypoczynku.

    OdpowiedzUsuń
  4. erotyczna sesja, mrrr... brzmi bardzo kusząco ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Będą zdjęcia w ruchu?
    Mam wrażenie, że wychodzą naturalniej, niż pozowane.

    :* w <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdecydowanie zdjęcia niepozowane wychodzą naturalniej, ale statyczne mogą mieć większą głębię przekazu :P
      więc może i takie i takie :)

      Usuń
    2. Zdjęcia wykonane podczas tańca nie muszą tracić na głębi przekazu, wręcz przeciwnie. Zwłaszcza, jeśli ktoś tańczy w skupieniu, z zamkniętymi oczami.

      Usuń