camino

camino

środa, 9 maja 2012

O Kejt

   Skoro Dżem może śnić o Victorii (mam nadzieję, że nie o Azarence), to czemu ja- równie słodki jak ta konfitura (o ile nie słoDszy) nie mogę śnić o dziewczęciu :P
   Kolejny słoneczny, lecz chłodny poranek z burczeniem kosiarek za oknem od wpół do ósmej.
Już czuję pozytywne napięcie jakie zawsze towarzyszy mi w przygotowaniach urlopowych :)
To lubię!
A pozbywanie się napięć wszelakich jeszcze bardziej.
W towarzystwie Męża, który mnie odpręża :)
   Śniła mi się Kejt z pracy.
Pewnie z racji tego, że wczoraj opowiadałem Hanemu o niej.
To jedyna dziewczyna w obozie, z którą świetnie mi się pracuje.
Jest dokładna i staranna, a to bardzo cenię, bo sam tak traktuję swoją robotę.
Kiedy coś napisze, to wiem, że nie muszę tego sprawdzać.
Pismo jest staranne, czytelne,...
Nie to co Marza, czy Karen.
Te jak napiszą trójkę "3", to nie wiadomo, czy to dziecko namalowało ptaka, który chce się wzbić do słońca lecz ma za krótkie skrzydła, czy też są to hieroglify rodem znad Nilu.
Poza tym Kejt jest miłą, sympatyczną, zwyczajną dziewczyną.
A ja bardzo lubię ludzi nadzwyczajnych poprzez swoją zwyczajność.
W mym śnie była dobroduszna.
Realnie też taka jest :)
W naszym mieście ogłosiły upadłość dwa największe markety.
Kejt powiedziała, że podaruje im swoje oszczędności- 17000zł!
Siedemnaście tysięcy zł!
Jak na taki market, to pewnie byłaby kropla w morzu, ale sam gest...
I mimo, że to sen, to wiem, że stać ją na taki gest.
Oczywiście nie do końca tak zacnie finansowy, ale jakiś inny.
Każdy gest przecież jest dobry, zwłaszcza gdy ktoś jest w potrzebie.
   Idę prasować.
Oj będzie leciała para nie tylko z żelazka, bo Aga już na korcie, więc i para z ust mych też będzie szła :)

Hany KCNWWITWNJM :*:*:*

5 komentarzy:

  1. ITWNJM a właśnie, że jest:)

    cieszę się, że masz taką Kejt w pracy. Moja Pałlina też taka fajna:)

    musiałes ładnie parować podczas meczu bo wynika Agi zatrważająco rewelacyjny:)

    Kissam i kąsam:*

    OdpowiedzUsuń
  2. dekoder:
    Kocham Cię Najmocniej We Wszechświecie I Tak Wiem Nie Jesteś Mój?

    OdpowiedzUsuń
  3. Początek Twego dekodera prawie dobry, ale skąd pomysł na taką końcówkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo literki spasowali. Wkradł się pesymizm w proces interpretacji.

      Usuń
    2. To pewnie przez przytłaczającą pogodę.
      Optymizmu i ciepła więc życzę :)

      Usuń