camino

camino

niedziela, 26 maja 2013

Z Miłości do...

Pamięć o Mamie, to dla mnie codzienność.
Każdego ranka kiedy zaczynam dzień i kiedy idę do pracy, intensywnie o Niej myślę.
Dzisiejszy, dwudziesty szósty dzień maja traktuję więc jako pamiątkę obchodów Jej Święta.

 
   Największym pragnieniem prawie każdej mamy, jest szczęście jej dzieci.
Dlatego codzienności bez trosk i samych radosnych dni przez cały rok w imieniu jednostki życzę masowo wszystkim Mamom :)
A Te Dwie Najbliższe Memu Sercu tulę myślami.

   Dziś startuje French Open.
Najmniej lubiany przeze mnie Wieli Szlem, ale jako fan tenisa nie odpuszczam :)
Na wyborne starty naszych nie liczę, choć może Jurek coś zdziała.
W każdym bądź razie powodzenia życzę :)

   Przy okazji dzisiejszego oglądania DDTVN dowiedziałem się, że na balkonach mocno nasłonecznionych warto mieć lawendę.
Nie dość, że świetnie znosi słońce i pięknie wygląda, to jeszcze odstrasza komary.
Zatem niebawem trzeba się zaopatrzyć w taką roślinność.

U Hanego Rodzinne biesiadowanie trwa już drugi dzień.
U mnie kameralnie w klimacie 2+1, czyli Tato ja i pies :)
Pogoda dopisuje, więc może popołudniu jacyś goście się zjadą.

Udanej niedzieli wszystkim.
Buziaki Bejbe :*

Kocham Cię :*

4 komentarze:

  1. no tak, u mnie było zbyt biesiadnie:)
    ale i Ty na brak gości narzekac nie mogłeś:)
    Kocham Cie Bejbe:*

    OdpowiedzUsuń
  2. myślę, że Twoja Mama jest z Ciebie bardzo zadowolona, obojętnie gdzie teraz jest, bo dobry z Ciebie człowiek, ściskam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też słyszałem że nie które rośliny odstraszają komary ale nigdy nie sprawdzałem teogo zjawiska w praktyce :) jeżeli można proszę o sprawozdanie :D

    OdpowiedzUsuń