camino

camino

sobota, 11 maja 2013

Proud

Jak mawiała moja polonistka- korzenie wiedzy są gorzkie, ale owoce zawsze słodkie...

   Nie żebym był materialistą, bo daleko mi do tego, ale intensywnie przepracowany kwiecień i zrealizowane plany pozwoliły mi tego miesiąca cieszyć się wybitnie z pensji :)
Oh Happy Day! :)
...a najlepsze, że nawet w tym miesiącu urlop odbyłem :)
Nigdy, nawet w marzeniach nie widziałem się na topie w regionie, pod który podlega me stanowisko.
...a region jest znaczny bo obejmujący swym zasięgiem dwa województwa.
Jednym słowem moja próżność nakazuje mi być z siebie dumnym :)
I dziękuję tutaj Hanemu, który już rok temu mówił mi, że takie stanowisko to dla mnie wielka szansa.
Dziękuję Bejbe :*

Żeby nie było, ja także jestem zawsze dumny z Męża i Jego wzorowej i efekty(o)wnej pracy!
A za dziś i wczoraj szczególnie za sianokosy!

Pękam z dumy, z dumy pękam
w rękach grabie 
by ulżyć trawie
i po sprawie :)

Ps. A zapach siana to jeden z najpiękniejszych zapachów na świecie!
Kto tak mówi?
Czy Wy wiecie?
:)

iloveyou Bejbe :*:*:*

1 komentarz:

  1. zapach siana, zapach świeżo skoszonej trawy, zapach chleba wyciągniętego z pieca i posmarowanego masłem, zapach ludzkiego ciała rozgrzanego na słońcu- natura nie wymyśliła piękniejszego aromatu!!

    i ja pękam z dumy. Zasłużyłeś na to jak nikt inny!!

    Kocham Cie:*

    OdpowiedzUsuń