camino

camino

poniedziałek, 12 września 2011

Koszula

Sam sobie zaszkodziłem...
Wesele, na które w piątek już wyjeżdżam i na które w sobotę idziemy (ja z Iwanes, a Hany z Motylkiem) odbędzie się bez mojego uczestnictwa w białej koszuli Japan Style Slim- Fit z czarną wstawką na lamówce guzikowej imitującej wąski krawacik.
Koszulę ową upatrzyłem tydzień temu i zamiast od razu zamówić, to czekałem aż dostanę kasę na wypłatę.
Kasa w czwartek była na koncie, ale koszuli już na aukcji nie było!
W piątek rano nawet Hany zadzwonił do sprzedawcy, czy jeszcze wystawi jakąś aukcję z tym modelem.
Będą...ale za miesiąc!
Oj humor mi to zepsuło jak cholera.
Jednak na następny dzień zdałem sobie sprawę, że nie szata zdobi człowieka... :)
Najważniejsza jest dobra zabawa.
A taka będzie, bo nasz kwartet lubi zabawy i wygłupy :)
Odnośnie stroju zaś...
Ja będę zdobił szatę, a Iwanes naszą parę!
W tym miejscu pragnę Ci Moja Droga podziękować za to, że pomyślałaś o mnie i o Mężu.
Dzięki Twemu zaproszeniu mam dodatkowe widzenie z Nim, a poza tym gwarantowaną świetną zabawę z Tobą, bo kto jak nie Mąż (partnerujący Ci dotychczas na weselach), wystawił Ci już dawno mega wzorowo- odlotowe referencje :)
No i znowu będziemy mieli okazję spotkać się we czwórkę przy jednym stoliku.
Tym razem na dłużej niż chwilę, bo na całą noc!
A żeby pocieszyć się czymś nowym, to kupiłem sobie koszulę, ale inną od planowanej :)
No więc pranie, prasowanie, pakowanie i... wyjazd :)
Oj lubię to!
Kocham Cię Hany :*
Dziś wyjątkowe Buziaki dla Męża i Iwanes :*:*
Pozdrawiam wszystkich ciepło.

Ps. No i bym zapomniał...
Buziak w słodki pyszczek mojego Chrześniaka.
Dziś ma roczek!
Wszystkiego najlepszego Paco`uś :)
ode mnie i Pani Luny :):*:*

4 komentarze:

  1. mi sie marzy, bys poszedł w takim stroju jak ten Pan z fotki postowej:) wszak Twa dupa jest najlepsza na świecie!!

    zabawa będzie przednia to wiem!!

    w imieniu Paco dziękuje:)

    Kocham Cie:*

    OdpowiedzUsuń
  2. ... że oczepiny takie? :P:P:P
    No po powrocie z wesela tak Ci mogę się prezentować, a Ty możesz mnie na wzór weselnego obrządku trzepać po główce, wróóóć- po dupce ;):*

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja już życzę przedniej zabawy, choć to akurat pewne :)
    ja to się za to zastanawiam czy mój zakup zdąży dojść do wesela? Jak nie to chyba będzie trzeba nogi malować na zielono ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Udanej zabawy życzę a potem... nocy... poślubnej :D No co? w końcu po ślubie ;))

    OdpowiedzUsuń