camino

camino

piątek, 29 kwietnia 2011

Inna wizja książęcego ślubu, czyli Hot Red Harry

Przed północą
...w znacznym rozkroku bez obuwia i skarpetek, z prawie wychodzącym przez lewą nogawkę... jądrem, ze śmiało odkrytym torsem i rzuconymi słowami: 
" Mam zgagę od nadmiaru picia i jedzenia, mdli mnie od tańców chodzonych i szybko kręconych. Zajmij się mną i wyssij ze mnie wszystko co złe, bym jutro nie miał kaca".

brzydkie słowo: etykieta
ładne słowo: ruda dziura
- Na ślub nie patrzysz?
- Nie lubię takich etykiet, sztucznych sztuczności, dziewcząt zrobionych na stare pudernice i starszych pań z kosmosami na głowach.
- Powinieneś się wzruszyć jak 2 mld ludzi w tej chwili :)
- Szczerze?
- Yhy.
- Wkroczyłbym tam, porwał Harrego, zdarł z niego mundur jednym szarpnięciem, jak rycerską zbroję piłą mechaniczną i wyjebał jego rudą dziurę!
- Mmm, ja też :)
- A potem sam bym się stymulował jego białą pałą, a rudy busz na łonie łechtałby moje lędźwie niczym runo leśne bose stopy. Taki gwałt bez hamulców i jakichkolwiek etykiet.
Nawet zabezpieczenia z wizerunkiem Williama i Kate nie byłyby potrzebne :)
- Chciałbym to widzieć :)
- Ja też, więc wyjmij z torebki Elżuni II kamerę i zrób nam zdjęcie :D:D:D

No i czapki z głów-ek Panowie.
Panie- ciekawe co pod tymi kapeluszami było:
Przetłuszczone włosy z łupieżem?
Nieudana fryzura robiona w pośpiechu?
Królik?
Chłodnica?
A może szkocki chłop bez majtek i jego spódnica?

4 komentarze:

  1. ubawiłeś mnie z samego rana tym wpisem:) hehehe...

    Kocham Cie:*

    OdpowiedzUsuń
  2. brzydkie słowo: etykieta
    ładne słowo: ruda dziura

    jak dla mnie odwrotnie:

    brzydkie słowo: ruda dziura
    ładne słowo: etykieta

    OdpowiedzUsuń
  3. Hany: cieszę się, że mogłem Cię ubawić, się ubawić, nas ubawić :):* Kocham Cię również :*

    Brooke: pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Harry wcale mi się nie podoba, ale ładne słowa: wyjebał jego rudą dziurę... ;))

    OdpowiedzUsuń