camino

camino

sobota, 16 kwietnia 2011

...And finally twelve points goes to...

...United Kingdom?
   
Ostatnio zaskoczyli mnie chłopcy z brytyjskiej grupy Blue (efekt powyżej).
Zaskoczenie tym razem nie wokalne, a wizualne.
Otóż zespół (tegoroczny reprezentant Wielkiej Brytanii w finale konkursu Eurowizji) chcąc zyskać sobie szersze grono zwolenników szczególnie chyba wśród europejskich homików (rym nieplanowany) postanowił wziąć udział w gorącej sesji fotograficznej.
Gejowski magazyn Attitude zdobi miła dla oka sesja roznegliżowanych panów.



Duncan (biseksualny członek grupy) mówi, że to ich pierwsze takie wystąpienie, gdzie poza koszulkami ("idącymi" w górę) w dół szły nawet majtki.
Nie miał przed tym oporów ponieważ jak twierdzi jest zdrowym facetem "zadowolonym z długości swej męskości, która nie przysparza mu problemów z erekcją".
Pozostali członkowie kwartetu, także nie mieli nic przeciwko zupełnej nagości i prężyli swe ciała przed obiektywem.
Efekt kilku apetycznych kadrów umieszczam poniżej, a Wy sami zadecydujcie czy dwanaście, czy mniej punktów im się należy :):):)


Do kompletu z wizją, dołączam fonię zespołu :)
A jako, że sobotnie popołudnie, to dla mnie czas na radiową muzykę świata, to i pora na przedstawienie muzyki jak najbardziej odpowiednia :)


10 komentarzy:

  1. Chyba na nich zagłosuję, szczególnie ze względu na Lee Ryana. Zawsze go lubiłem, a teraz mogę zobaczyć go jeszcze bez bielizny :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja chyba wolę na tych panów patrzeć niż ich w tej piosence słuchać ;D
    a fotosesja z gazety - oh i ah! idealna na mój poobiedni deser. dzięki! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. sesja im wyszła super, piosenka też nieźle:)
    choć sesja lepiej, dużo lepiej:) no i sesja miała przysporzyć nie tyle zwolenników ale być "reklamą" bezpiecznego seksu.

    Kocham Cię :*

    OdpowiedzUsuń
  4. aaaaa!! no i widać, że chłopcy dbają o swe łona, ładnie wydepilowane:)

    mają za to u mnie "tłelf pojnt tu junajted kingdom" :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Olivier: Pisał do mnie Lee i kazał pozdrowić Cię szczególnie mocno :)
    A za Twój głos na nich, to...
    Napisał...że...jeśli do tego dojdzie.
    :P:P:P

    Max: Cieszę się, że deser smakował, to może teraz wino? :)

    Hany: To ja chcę w takim razie te zdjęcia z bezpiecznym seksem w roli głównej :)
    A łono jak trawa na wiosnę skoszona. Pewnie po deszczach wszelakich i burzy z gromem wybuja do maja :P
    Je je, lubię jak buja... :):*

    OdpowiedzUsuń
  6. Oh! Dziękuję! Też go pozdrów gorąco! Przekaż, że nie mogę się doczekać...
    I nie mam wątpliwości czy dojdzie, bo ja z pewnością :-D

    OdpowiedzUsuń
  7. Heh, aleś mnie uhahał :)
    Już dzwonię, tylko międzymiastowa nakazuje ciągle czekać :P

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo, ostatnio sobie szukałem zdjęć Duncan'a, który jak dla mnie jest najbardziej seksowny z całej czwórki, ale na zdjęcie jego z tej sesji nie natrafiłem - wow! teraz to już wiem, co będzie mi się dzisiaj śniło :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Cieszę się, że i Tobie przypadła sesja do gustu. Czekam zatem na senną relację jutro :):P

    OdpowiedzUsuń
  10. Hmmmm Duncan- ideał! ;) Jest rewelacyjny po prostu!!! :) Rozmarzyłam się... ;p

    A piosenka jest meeeega świetna! :)

    OdpowiedzUsuń