camino

camino

czwartek, 26 maja 2011

Mama

"Ponieważ Bóg nie mógł być wszędzie, stworzył matki"


Wszystkim Mamusiom w Dniu Ich Święta składam same serdeczności dedykując poniższą piosenkę.
Pierwszy raz usłyszeliśmy ją jedząc śniadanie z Hanym podczas jednego z ostatnich dni mego majowego pobytu na Podkarpaciu.
Śpiewaliśmy ją śmiejąc się ze słów.
Grała nam w duszy nawet w smutnych chwilach, kiedy trzeba było się pożegnać na dworcu.
Nieście więc radość w swym sercu Mamusie Kochane, nawet wtedy gdy smutek dookoła otacza.
Moja Ukochana Mamusiu w Niebie- niech Ci będzie tam zawsze miło i radośnie.
Moja Ukochana Mamusiu na Ziemi- sił i wytrwałości w codzienności Twej oraz setek Twych uśmiechów i przesmacznych pierożków dla mnie :)

Moja dedykacja dla wszystkich Mam świata :)

1 komentarz:

  1. hehehe
    uwielbiam ten song!!

    W imieniu mej Natalii dziękuję za zyczenia. A za Twoją zmówię dziś modlitwę wieczorem:*

    kiss kiss, bang bang :*

    OdpowiedzUsuń