camino

camino

wtorek, 25 września 2012

Niespodzianki

   Wczorajszy, pierwszy roboczy i to aż przeroboczy dzień, Hany umilił mi niespodzianką w postaci paczki.
Przesyłka na zbliżający się Dzień Chłopaka i późniejsze imieniny zawierała:

- śiwijetne trampki z Małgorzatą, znaczy się z kożuszkiem :P
- uniwersalny pilot do TV [od niepamiętnego okresu(szmat czasu) oryginalny pilot do tv przestał działać]
- karta pamięci do telefonu (8 GB)
- pokrowiec na telefon,
- pendrive z fotkami

Za wszystkie prezenty raz jeszcze bardzo dziękuję i w podziękowaniu całuję najczulej jak tylko potrafię :*:*:*

   Wyprowadza się Eve z góry- taką wieść przekazał mi Dedi, kiedy wróciłem wczoraj do domu.
Kupili już domek i lada chwila przestaniemy być sąsiadami.
Po czternastu latach w jednej klatce człowiek się przyzwyczaił, zwłaszcza, że to fajni sąsiedzi byli.
Będzie mi brakowało tych nocnych nasiadówek.
Z drżeniem będziemy oczekiwać kolejnych nowych sąsiadów, bo raz- to już będzie szósty lokator na tym mieszkaniu, a dwa- każdy z tych sześciu nas zalewał!!
Teraz będą to jakieś dwie kobiety.
Szkoda, że nie dwaj faceci w wieku produkcyjnym, albo chociaż ojciec z sympatycznym synem :P
   Słoneczna dotychczas jesień, niesamowicie chłodzi nocami.
Kolejną łóżkową wizytę spędziłem pod kołdrą i ciepłym kocem :)
Teraz dopijam śniadaniową kawę i obserwuję tenisowe męczarnie Szarapy z He^wa.
Potem nasza Agniesia- zeszłoroczna zwycięska ninja :P
Brawo dla Ulki, która uporała się już z dwoma przeciwniczkami, w tym z Iwanowicz.
Jeszcze godzina i przyjdzie mi szykować się do obozu.
Szkoda, że nie jest to obóz pracy, jaki wczoraj widziałem w filmie...
W takim to można zapie... znaczy się pracować :P

Przyjemnego słonka i dużo optymizmu życzę.
Kocham Cię Bejbe :*


1 komentarz:

  1. all 4 U:*

    Kocham Cię Misiu mój Wrzosowo-XXXXXXXX Chłopczyku:*

    ps. i ja będę tęsknił za Ewiczką:/

    OdpowiedzUsuń