camino

camino

czwartek, 15 grudnia 2011

W wannie już pływa świąteczny karp

   Tak tak, od dziś pływa.
Zawsze pływał odkąd sięgam pamięcią.
Radował mnie ten widok, jak to dziecko raduje wszystko co niecodzienne.
Cieszy do dziś, choć nie jest to radość na miarę wsadzania palca do wanny i łaskotania ryby po boku, by szybciej pływała. By przypadkiem nie leniuchowała i na bok się nie przewracała :)
   Rankiem zakupiliśmy cztery sztuki tej świątecznej ryby, na której smak czekam zawsze cały rok.
Ryba ta mało ekskluzywna, ale przez jej unikatowy sezon występowania sprawia, że urasta w świątecznym okresie do miary łososia co najmniej :)
   Jak co roku, Pani L widząc nowe towarzystwo w wannie (jej królestwie kąpielowym), podkula ogonek i ucieka czym prędzej na kanapę.
Tam zwijając się w kulkę, jakby była kotką siedzi i wegetuje.
Miny przy tym smutne ma.
Rozbawił mnie dziś rano Hany sms-em, w którym napisał, że gęba Mu się śmieje na widok Pani L stojącej pod wanną.
Sms przyszedł w porę, dokładnie w tym czasie, kiedy L szła już do pokoju po odbytym "widzeniu" :)
Śmiałem się więc i ja, że o tym pamięta :)
Takie ot rybne radosne nowiny świąteczne dziś z moich stron płyną.
Przesądny nie jestem, ale łuskę zawsze do portfela wkładam i to nie po to by mieć w nim miliony, ale by nigdy nie był pusty :)
Szczęśliwego i radosnego dnia życzę.

Kocham Cię Skarbie i za gwiazdkowy prezent wymarzony baaaardzo dziękuję :*

3 komentarze:

  1. ale mnie rozbawiłes tym postem i zachowaniem Luny :) fajne jest to, że co roku w karpiach widzi swojego rywala w wannie:)

    cieszę się, że i ja za niedługo skosztuję Wasze rybki!!

    Kocham Cię Koniaku :*

    OdpowiedzUsuń
  2. O nieee ;/ łosoś smaczniejszy am am am :)
    I nie tęsknie za karpikiem mimo że spróbo-
    wałem w tamtym roku tylko widelczyk
    -dla zaliczenia potraw ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. eee, ja nie lubię karpia :] jak dla mnie by mogło w ogóle nie być takiej potrawy :] w każdym razie w mojej rodzinie zajadają się nim w święta i zawsze mnie próbują namówić :P

    OdpowiedzUsuń