camino

camino

sobota, 8 maja 2010

Chcę, by świstak nadal zawijał sreberka

Wczesnym rankiem zbudził mnie i postawił na równe nogi skurcz łydki. Okropność. Ból trzyma około pół minuty i jest nie do zniesienia. Często po takim skurczu łydka boli cały długi dzień.
Tym razem, najgorzej nie było, ale i tak "atak" szacuje na 3 w skali od 0 do 5.
Wczesna pobudka zaowocowała szybszym zabraniem się do sobotnich prac.
Ponieważ dziś wyjątkowo ładna pogoda, wyprałem pościel i rozwiesiłem na balkonie. Byłem też na targowisku po świeże warzywa oraz w dwóch marketach po inne drobiazgi. Znowu tak mało tego nie było, bo przywlekliśmy z Tatą do domu 2 torby materiałowe oraz 5 jednorazówek.
Misiu przemiło mnie dziś zaskoczył, bo podczas przedpołudniowego gadulca wysłał mi link do "zdarcia" płyty ze wszystkimi piosenkami tegorocznej Eurowizji, która już za 2,5 tygodnia. Nie jestem fanem "typowych" eurowizyjnych piosenek takich, w których "co się nie dośpiewa, to się dowygląda", ale lubię festiwale i Miś mimo, że "pozdrawia" takie widowiska, wie że wysyłając mi taki link sprawi mi wielką frajdę... bo mnie baaardzo cieszą małe- wielkie rzeczy :) Według mnie na doskonałość istnienia świata i tego co nas otacza, składają się właśnie maleńkie rzeczy i sprawy.
Co do doskonałości świata, a konkretnie naszego Kraju i pięknego regionu, jakim są polskie góry- Tatry, codziennie głosuję w ważnej sprawie.
"Milka we współpracy z Tatrzańskim Parkiem Narodowym, wybrała 6 symboli Tatr:
  • Krokus
  • Giewont
  • Niedźwiedź
  • Kozica
  • Morskie Oko
  • Świstak
Eksperci Tatrzańskiego Parku Narodowego dla każdego z symboli opisali potencjalne zagrożenia oraz zaproponowali szereg działań, które w przyszłości pomogą te zagrożenia zminimalizować. W głosowaniu wybiera się  symbole, które otrzymają wsparcie finansowe."*

Za chwilę będę się szykował na dyżur, ale póki co, grają mi europejskie melodie :)
------------------
*http://razemdlatatr.pl/

1 komentarz:

  1. osobiście wybieram Morskie Oko:)

    Kocham Cię:*:*:*

    cieszę się, że Ty się cieszysz z tej płyty:)

    OdpowiedzUsuń