camino

camino

poniedziałek, 24 maja 2010

Litania


Wczoraj rozpoczął się nowy tydzień.
Wczoraj była niedziela 23 maja 2010.
Wczoraj wstałem przed 9.
Wczoraj  śniła mi się Asia i jej mama. Byłem u niej w domu i dawała mi mix papryk kolorowych w folii.
Wczoraj czułem, że spotkam Asię.
Wczoraj spotkałem Asie idąc na 10 do Kościoła.
Wczoraj były Zielone Świątki.
Wczoraj jadłem sałatkę, ciasto i strogonowa, bo to wszystko przyszykowałem na przyjazd Siostry z Rodziną.
Wczoraj nie przyjechała.
Wczoraj miałem o to żal.
Wczoraj widziałem kleszcza na pyszczku mojej Pani L. i przedwcześnie go zdjąłem.
Wczoraj sprawdziłem lotka z soboty (2 trafne)- kiepsko!
Wczoraj w pozytywny sposób zazdrościłem Misiowi, że ma tak rodzinną niedzielę.
Wczoraj dostałem smsa od Asi czy mam na zbyciu kapustę pekińską :D:D:D 
Wczoraj oglądałem "Kuchenne rewolucje"- program, który bardzo lubię.
Wczoraj rozmawiałem z Kitty i Zosią.
Wczoraj Przysiężny i Kubot przegrali swoje mecze pierwszych rund wielkoszlemowych w Paryżu.
Wczoraj znowu lało. Na szczęście tylko chwilę.
Wczoraj była Maryla i chwaliła moje ciasto.
Wczoraj odpadł Łukasz Czarnecki w Tańcu z gwiazdami- fajne czarne ciastko.
Wczoraj fantazjowałem.
Wczoraj miałem fetyszowski wieczór.
Wczoraj miałem fajna erotyczną pogawędkę telefoniczną ze Skarbem.
Wczoraj zlałem się w czarne skarpetki- rewelacja :)
Wczoraj Misiu zlał się 2 razy w ciągu 2 godzin- gratuluje Kochanie.
Wczoraj miała urodziny Agnieszka Chylińska.
Wczoraj też miał premierę teledysk do nowego singla z płyty Modern Rocking- "Wybaczam ci".

Yesterday, all my troubles seemed so far away
Now it looks as though they’re here to stay
Oh, I believe in yesterday.

Suddenly, I’m not half the man I used to be,
There’s a shadow hanging over me.
Oh, yesterday came suddenly.

Why she had to go I don’t know she woldn’t say.
I said something wrong, now I long for yesterday.

Yesterday, love was such an easy game to play.
Now I need a place to hide away.
Oh, I believe in yesterday.

Mm mm mm mm mm...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz