camino

camino

czwartek, 10 marca 2011

CK, Czyli Kadrowanie

Wszystko co dobre, szybko się kończy.
Może nie do końca moje chorowanie było dobre. Zdecydowanie było niedobre, ale sam fakt tygodniowego wolnego, to już coś miłego.
Szablony blogerów na stronach tytułowych oraz panująca od nowego tygodnia aura, sprawiły, że poczułem wiosnę.
Wczoraj zapukała do mych drzwi.
Dała przesyłkę.
Z zagranicy.
Otwierałem z podnieceniem.
Jeszcze większe nastąpiło kiedy zobaczyłem zawartość opakowania.
Kolejny piękny prezent od Męża w postaci sześciu par wiosennie kolorowych bokserek CK.
Zielone jabłuszko.
Radosny kanarek.
Malinowe usta.
Błękit nieba.
Podwójny jagodowy sorbet.
Brzmi ciepło i radośnie?
Takie właśnie są owe kolory.
W podzięce za ten ekstra surprajs, postanowiłem zrobić małą sesję zdjęciową w każdej z sześciu par :)
Jako, że Tato z samego rana pojechał do lekarza na konsultacje, miałem wolny "studyjny zakątek fotograficzny" mieszczący się w moim dużym pokoju.
Szło sprawnie. Sam sobie byłem modelem, fotografem, make up-istą i stylistą.
Panie z programu Tap Madl, były tylko narzędziem, a ja realizowałem się w każdej z powyższych dziedzin :)
Moje portfolio wzbogaciło się o kolejne 25 amatorskich pozycji :)
Pod koniec sesji usłyszałem niespodziewany dźwięk wkładanego w zamek klucza.
Tato wyjątkowo szybko dziś się uwinął.
Całe szczęście, że jest przyzwyczajony do tego, że często chodzę po domu w samej bieliźnie :)
Nie było więc niczym dziwnym, że jestem tak skromnie odziany.
Wiosna przecież :)
Zdjęcia przysporzyły mi wiele miłych i ekscytujących chwil. Były czymś, co robiłem wkładając wiele serca z myślą o Moim Sercu,czyli Hanym.
Dziękuję Ci za to :*

8 komentarzy:

  1. Hany poleca się na przyszłość mój CK Boyu:*

    a sesja wyszła Ci kapitalnie!!

    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  2. No no :) Nie wiem jak cała sesja,ale to zdjęcie któro zamieściłeś jest rewelacyjne ;p

    Ciumaski :) :*

    OdpowiedzUsuń
  3. foto wow -ale tylko jedno :P

    OdpowiedzUsuń
  4. oj nie ładnie! najpierw rozgrzać towarzystwo a później pokazać tylko jedno :( och Ty!

    OdpowiedzUsuń
  5. tez uważam że jedno zdjęcie to za mało (choć osobiście mam wszystkie 25 szt) :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Hany: Masz 25, bo to było special 4U, a jedno bo zachowuję umiar :)

    Iwanes: Dziękuję po prostu :*

    Nemst i Marek: Jedno? Wiecie ile jest na necie takich zdjęć? :) No dobra, poza blogiem na maila mogę wysłać kolejne, jak to się mówi- na drugą nogę żeby było :):P

    OdpowiedzUsuń
  7. mnie najbardziej zainteresował kolor 'malinowe usta' i żałuję wielce że to właśnie on nie został tu pokazany :D
    możesz zatem i mnie na mejlingową listę wpisać :))

    OdpowiedzUsuń
  8. tahoe, wyślij zatem ;)mrrrr

    OdpowiedzUsuń