camino

camino

wtorek, 19 lutego 2013

Jak długi

Nie było mokro, ani wilgotno. Nagle straciłem panowanie nad ciałem i leciałem...
...aż poleciałem :P
   Niby minęła doba, ale kiedy przywołam na myśl zdarzenia z wczorajszych przedpołudniowych obozo-godzin, ogarnia mnie śmiech.
Byłem u szfowej, kiedy zadzwoniła jej prywatna komórka.
Mąż.
-... no bo Pana nie było.
Już jest, to Ci sprawdzi- to powiedziawszy podała mi komórkę w dłoń i poprosiła bym coś sprawdził mężowi.
- Dzień dobry. Już Panu naświetlę jak wygląąąąąąąąąąąąąąąąąąąąąą....- co by mu za dużo impulsów nie "zjadło" szybko wziąłem zakręt z gabinetu starej i nie złapawszy kolejnego prowadzącego do mojego działu, upadłem.
Nogi podwinęły mi się w bok niczym Elżbiecie J. z reportażowego programu i leżąc tak na posadzce dokończyłem nie dając znaku po sobie co się stało-
"...da sprawa, tylko wejdę w kalkulator do wyliczeń".
Podniosłem się, dzielnie dzierżąc w ręku komórkę niczym Statua Wolności pochodnię i pognałem do służbowego komputera.
- Aaaa, rozumiem- musi Pan klapen dupen :)
- Oj tak, klapen dupen...
Całe szczęście, że nikt mnie nie widział, bo miałby ubaw po pachy :P

   Jak długi może być but rozmiaru czterdzieści trzy?
Zakupione w niedzielę via net eleganckie półbuty okazały się za duże!
Noszkurwasz!!!
Sugerowałem się długością wkładki 27,8cm, bo rozm. 42, którego wkładka= 27cm, wydał mi się za mały.
No i teraz dylemat, czy i 42 nie będzie za duże, bo jak wsunę palce maksymalnie do przodu, to od strony pięty mogę wsadzić dwa palce :)
No i mam problem.
Lepiej by te dwa palce... :P

   Jak długi może być Grzesiek rozmiaru XXL? :P
Tak długi, jak długo trwa rozkosz ze smakowania jego słodyczy :)
Stanowczo za krótko :P
Mimo wszystko, za te chwile przyjemnego łasuchowania dziękuję mojej obozowej Babci Stasi, która znowu swe "wnuczęta" (Marzę i mnie, bo Karen na urlopie) uraczyła czekoladowymi wafelkami :)

   Długo można by było pisać ze Śląską Panią odpowiedzialną za ulotki reklamowe w obozo-zakładach.
Dziś przyszły zamówione przeze mnie w ubiegły czwartek dwa rodzaje ulotek produktowych.
Jako, że mailowo Pani wydała mi się bardzo sympatyczna, postanowiłem ponownie do niej napisać.

Witam Panią,
Bardzo dziękuję za otrzymane ulotki reklamowe dotyczące...
Pozdrawiam
Łukasz

po chwili

Witam Pana,
Bardzo proszę. Cała przyjemność po mojej stronie :) Gdyby potrzebował Pan czegoś jeszcze, proszę pisać.
Pozdrawiam.
Ala

"...ale Pani Ala pięknie Panu odpisała"- przyszła do mnie stara obwieszczając mi, że przyszedł mail od Sympatycznej Pani :)
zabawna- pomyślałem, czytając treść jej wiadomości
zabawnie- odpisałem

Jako, że powitań nigdy za wiele... Witam ponownie, :)
Z lekką nutą nieśmiałości (bo nie wypadało w podziękowaniach znowu o coś prosić) mógłbym coś chcieć :)
Bardzo proszę o przesłanie jeszcze ulotek...
z poważaniem
Łukasz

po chwili

Skarbie, gdyby to było wczoraj już bym wysłała. Niestety pewien obóz zamówił wszystkie jakie miałam, ale jak tylko przyjdzie nowa dostawa jesteście u mnie numer I :) ok?
Pozdrawiam
Ala 

Ps. Pozdrawiam Was i ja życząc miłego wieczoru

Ps.1) Jak długi mam ochotę runąć na Twym łonie :) iloveyou Bejbe :*



2 komentarze:

  1. połóż dłonie na mym łonie. I nie tylko dłonie. Na tak długo jak chcesz.
    Kocham Cię Miśku:*

    OdpowiedzUsuń
  2. heh, to musiał być piękny upadek ;)

    OdpowiedzUsuń