camino

camino

czwartek, 10 lutego 2011

Miesięcznica

Dziś Miesięcznica.
Miesięcznica, to dziesiąty dzień miesiąca, który jest dla mnie i Męża Małym Świętem.
Z samego rana poza sms-ami z życzeniami dobrego dnia, jest jeszcze kilka zdań wyjątkowych.
Największe świętowanie przypada 10 listopada, czyli w datę naszego poznania się.
Podoba mi się pielęgnowanie tego zwyczaju, bo ja z tradycjonalistów jestem :)
Tej nocy miałem też miły sen.
Leżałem sobie na kanapie.
Obok mnie, ale nieco wyżej- Hany.
Przy kanapie stał stół a przy nim siedziała Yanina z mężem.
W pewnym momencie podeszła do nas, pochyliła się nad moim uchem...
- Jakie macie wspólne plany na życie?- zapytała.
W szoku, że wie o nas, nie potrafiłem wydusić z siebie słowa.
- Spędzimy ze sobą całe życie, na dobre i złe- odparł Mąż.
- Ale chcecie się pobrać?
- Ślub nam niepotrzebny. My Kochamy się bezwarunkowo.
Cieszyło mnie to, że ona wie i że to akceptuje. Ulżyło mi i serce moje jakoś się uradowało takim obrotem spraw.
- Cieszę się Waszym szczęściem- szczerze zabrzmiał jej głos.
Dała mi buziaka, a w stronę Męża powędrowała dłoń z białym zawiniątkiem.
Wiem że lubisz, udało mi się je podkraść mężowi :)
Tym zawiniątkiem były nowe białe slipki CK :)
Kocham Cię Hany, a me serce śle Ci buziaki :*:*:*
Pozdrawiam wszystkich :)

17 komentarzy:

  1. hehehe:) bokserek, nawet białych, od męża Yaniny to bym chyba nie chciał:) od Ciastkowego lub Lotkowego i owszem:) nawet od Sebastiana ze zniczy:)

    tez Cię Kocham Myszo:* w tym dniu mocniej niz wczoraj, ale słabiej niż jutro:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, i gratuluję! tak trzymać! pokazał bym wam jak trzymać, ale nieda się wkleić tutaj zdjęcia, jeno mniemam, że wiecie jak! :)) pozdrawiam was również, ciepło i serdecznie...

    P.S. Powinniście się za to ukarać jakimś napojem wyskokowym! ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Hany- Ciacho, Lotkowy, Seba... musiałbyś się więc dzielić zdobyczami ze mną :P
    Też KCNWWiTWNJM :*

    Marek- każdy trzyma inaczej...
    Ja trzymam tak...
    Kurcze rzeczywiście tu nie widać :P

    OdpowiedzUsuń
  4. ach najlepszego z okazji miesięcznicy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś mi tu podpowiada, że Wy i tak w przyszłości się pobierzecie;)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Nemst- dziękujemy bardzo :)

    Wu, ale my już się pobraliśmy 4 lata temu w sierpniu w przeddzień naszych wakacji w Bieszczadach. My i tylko My :)
    Ceremoniałów nam nie trzeba bo my jesteśmy romantycznymi minimalistami :)
    Ale jakieś okrągłe gody, to i owszem obchodzić i świętować będziemy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tahoe, piękne to co piszesz i szanuję wasz romantyczny minimalizm, ale mnie i tak marzy się gejowski ślub z prawdziwego zdarzenia;)
    Taki z księdzem i gośćmi. W tym temacie jestem bardzo staroświecki.
    I nie to, żebym się wpraszał, ale w razie Wu, obiecuję, że zakupię przepiękny prezent;P ;)))

    pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie jesteś staroświecki :) a w razie Wu, zawsze możesz wyskoczyć z tortu :) i to przy najbliższej okazji, np. w marcu z tortu urodzinowego Męża :) To byłby prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  9. hehe, o ile się dobrze orientuje to z Wu jest duuuuuuuuuuzy tzn, wysoki chłopak więc tort musiałby być meeeeega wielki:)

    ps. a ten tort to mógłbym potem zjadać z Waszych nagich ciał??:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj dam rade. Zawsze można okleić duuuuży karton kremem maślanym i poprzyklejać ciasto biszkoptowe, a potem ładnie udekorować (nie za mocno, co by Wu się wykluć dał radę :P)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak najbardziej z mojej strony :) Nawet zlizać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Moi drodzy

    Widzę, żeście wszystko już skrzętnie zaplanowali;)
    Z tortu jak najbardziej wyskoczyć mogę, nawet w ramach promocji zatańczę;p
    O gabaryty ciasta proszę się nie martwić.
    Ciało choć wysokie, bardzo dobrze wygimnastykowane;)))

    ps. Z tym lizaniem to sam nie wiem- wszędzie mam łaskotki;p ;)))

    OdpowiedzUsuń
  13. To był tak jakby spontan :)
    a co do łaskotek, to wiem w ciemno, że nie są większe od moich :)

    OdpowiedzUsuń
  14. tahoe nagroda czeka :))nówka nie śmigana :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Najlepszego z okazji miesięcznicy, tej i kolejnej i wszystkich nadchodzących :)

    OdpowiedzUsuń