camino

camino

czwartek, 23 stycznia 2014

Golden League


Dopiero zacząłem trening kondycyjny.
Hany w przedbiegach przyznał mi medal :)
A Centrala obdarowuje mnie złotem...
znaczy się wycieczką :)
Dosłownie za chwilę wybywam.
W nagrodę dla 20 najlepszych pracowników w Regionie wyjeżdżam na dłuższy weekend.
Spotkanie szkoleniowo- integracyjne.
Z atrakcji logiczno- sprawnościowe zawody ekspedycyjne w kopalni złota :)
Agenda wieści, że zostaniemy podzieleni na grupy.
Każda z nich będzie miała swego przewodnika oraz mapki.
Kto szybciej wykona dziesięć zadań logicznych i sprawnościowych (liczy się udział całej grupy), ten wygrywa pościg i zgarnia łup (czyt. złoto :P)
Takie obozowe Golden League :P
Życzcie mi powodzenia :)
Relację zdam po powrocie.

Kocham Cię Złotko i życzę zdrówka :*:*:*

1 komentarz:

  1. w następnym poście pochwal się wygraną mój Golden Boyu!!

    Kocham Cię:*

    OdpowiedzUsuń