camino

camino

środa, 8 czerwca 2011

O!kres?

Hany stwierdził, że mam okres.
Chyba coś w tym jest, choć nie wiem przecież jak to jest ;)
Dawno nic nie pisałem.
Jestem totalnie wyjałowiony z pomysłów, myślenia,...
Chociaż nie!
Pomyślałem, że zabawię się tak pół żartem, pół serio jak to za dawnych lat robiły dzieciaki w Bravo w rubryce "wypowiedz się"...
Pytanie więc do Szanownych Drogich Bloggerek jakie znam- Iwanes i Hekate...
Kochane Bloggerki,
Odczuwam wieczorny "Efekt Gorącego Brzucha", tj. mam wrażenie jakbym sobie przez pępek dozował wrzątek :P
Pojawiają się wahania ciśnienia, raz mnie ciśnie bardziej, raz mniej :P
Męczy mnie kilkudniowa bezsenność, choć dziś już było z tym lepiej.
Popadam w zamyślenie i smutam się.
Czasami nie rozumiem siebie i sam ze sobą czuję się nieswojo.
Czy to okres?
Czy może "EGB", to tylko tak długo wyczekiwana przeze mnie poprawa przemiany materii, czyt. intensywne spalanie kalorii?
Zakłopotany, lat 29  i 3/4
Ps. Wierzę i czuję, że nie napiszecie mi- stary a taki głupi :P
Pozdrawiam całą Redakcję, czyt. Blogosferę, Blogostrefę, Blogozonę,...
a także wszystkich gości i gościówy :)


7 komentarzy:

  1. Aleś mnie ubawił :D
    Okres to to nie jest raczej ale klasyczny PMS (syndrom napięcia przedmiesiączkowego);P Jeszcze jakbyś dodał, że warczysz na ludzi nawet bez powodu to normalnie przykład książkowy ;P
    Spodziewaj się więc okresu za jakieś tam mniej więcej do 14 dni od wystąpienia pierwszych objawów PMSu ;D No chyba, że jesteś w ciąży, to wtedy ten stan może się przeciągnąć, a okres nie szybko zobaczysz :D
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. drogi czytelniku,

    jesteś w ciąży:) bzykałeś się ostatnio ze swoim chłopakiem?? jeśli tak to masz ciążę...pozamaciczną:)

    pozdrawia Redakcja:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hekate: To będzie jednak to co piszesz, ten książkowy przykład. Dziękuję za diagnozę :*

    Hany: No z Chłopakiem tak, ale nie widujemy się za często. Słyszymy się i piszemy ze sobą każdego dnia intensywnie. To może, to jest zarodkiem zarodka który może być we mnie?

    OdpowiedzUsuń
  4. Drogi czytelniku.
    W Twoim wieku jak najbardziej zdarzają się takie objawy i zgadzam się z moją koleżanką z redakcji ,że jest to PMS. Gdyż mam takie same objawy.
    Druga diagnoza: to brak seksu i kumulująca się w Tobie żądza rozładowania emocji seksualnie.
    Polecam więc tak nad odstresowanie się przejażdżkę na jednorękim bandycie.
    W razie potrzeby skonsultuj się z lekarzem lub farmaceutą.
    :)
    Pozdrawia seksuolog redakcji.

    OdpowiedzUsuń
  5. A tam... :)) zamień ten wrzątek myślami na coś o wiele bardziej miłego, na coś co sprawia Ci radość, albo myśl, że to miłość. :))

    P.S. A jeśli jesteś w ciąży..? Nie używałeś spirali..? oooch! ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Iwanes: Liczyłem, że nie zawiedziecie mnie z Hekate i nie zawiodłyście. Mało tego. Diagnoza nieznana okazała się chyba trafnie wytypowaną, bo znalazła swe potwierdzenie u Was.
    Ps. W sprawie bandyty, to mój jest dwuręczny :P:P:P
    Ps2. ...a nawet dwu i pół :D

    Marek: Powiało romantyzmem :)
    Spirali? Mam ring z wkładką przecież :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Drogi Zakłopotany Rówieśniku innej redakcji :D
    Jesteś w ciąży, na bank, znów Redakcja będzie wujkiem - kolejnym :D

    OdpowiedzUsuń