camino

camino

piątek, 23 kwietnia 2010

Przepraszam Nick


CZY

 

?

Dzięki Misiowi poznałem wczoraj nową płytę Adama Lamberta. Ten amerykański wokalista zaskoczył mnie już po pierwszych brzmieniach swej barwnej muzyki i głosu. 
Potrzebowałem jednak drugiego, a potem kolejnego przesłuchania, by stwierdzić, że jest to obecnie najlepsza płyta. Gorąco polecam!!!
W moim dotychczasowym rankingu "najlepsze płyty ostatnich miesięcy", królował dość długo Nick Jonas.
Od dziś Nick musisz uznać wyższość Adama. 
Obojgu wam życzę powodzenia, bo wiem, że jesteście na starcie swej wielkiej muzycznej kariery (o ile jakoś jej nie zmarnujecie lub ktoś wam jej nie zmarnuje).
Oto jak przedstawia się TOP5 "mojego rankingu":

1. Adam Lambert "For Your Entertainment"
2. Nick Jonas & The Administration "Who I Am"
3. Reni Jusis "Iluzjon"
4. Agnieszka Chylińska "Modern Rocking"
5. Kayah "Skała"

...co do muzycznych zaskoczeń, to Melanie Fiona urzekła mnie dziś swoim wykonaniem "Monday morning" w TVN-owskim studio podczas programu "Dzień dobry TVN".
Dotychczas nie zwracałem na nią uwagi, a sama piosenka podobała mi się średnio. To wystąpienie bardzo podniosło u mnie jej notowania i uważam, że jest znakomita! 
Zdecydowanie bardziej polubię poniedziałek :)


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz