camino

camino

wtorek, 13 stycznia 2015

Suplementacja i aktywizacja nie tylko sprzedażowa


Hany wchodzi w roboczy rytm po tygodniowym urlopie.
I nie jak to psycholodzy zalecają- stopniowo, małymi krokami,...
Wczoraj miał taki zapier..., że nawet sms-owo mało Go było.

U mnie w obozie posucha.
Poza klientami obowiązkowymi (niechcianymi) zero klientów wyczekiwanych, utęsknionych, produktowych :(
W dodatku szfowa wymyśliła, żeby dziś i jutro zapewnić ciągłość obsługi do godziny osiemnastej.
Nieprzyzwyczajony do takiej pory pracowania kwitnę więc za biurkiem od dziesiątej.
Nie narzekam, bo strategicznie rzecz ujmując, nie płakałbym jeśli pewnego poniedziałku zaproponowałaby mi start pracy właśnie od dziesiątej :)
Zwłaszcza jeśli byłby to poniedziałek rozpoczęty całonocnym powrotem od Męża (wtedy akurat punkt 10:00 przyjeżdżam na miejsce) :)
Zatem siedzę, nudzę się i czynię zapiski jakichkolwiek petentów.Póki co jest ich...
Zaraz, zaraz, niech policzę...
Całe okrągłe... ZERO!! :):):)
Ja wiedziałem, że tak będzie :P

Dziś historyczny dzień z dotychczasowym dostawcą internetu.
Od jutra moje 6/0,5 zmieni się na 50/3 :P
Mam nadzieję, że będzie to "przesiadka" z drezyny na TGV i zaoszczędzę jeszcze na tym dychę miesięcznie!

Od dziś wkraczam też w aktywniejszy tryb spędzania czasu.
Z kuchenno- kanapowo- telewizyjnego ( do jakiego przyzwyczaił mnie okres świąteczny i poświąteczny) spędzania czasu, przechodzę w tryb galopowy :)
Już wczoraj dzwoniłem do swojej sparingpartnerki, by ustalić harmonogram zajęć.
Jednak dopiero od czwartku będzie mogła mi towarzyszyć, zatem póki rozpoczną się nasze dziarskie chody (i w czasie kiedy koleżanka nie będzie mogła w nich uczestniczyć), będę biegał około pół godziny dziennie, wszak ćwiczenia cardio są mi potrzebne.
Muszę wrócić do formy.
Od dziś zaczynam suplementację (brzydkie słowo :P).
Zakupiłem polecaną mi wczoraj przez Hanego multiwitaminę Confarm.
Blister starczy na miesiąc. Koszt niewielki, a jednak dzienne zapotrzebowanie na witaminy i minerały jest zapewnione w 100%.
Szczególnie B12 i żeń-szeń potrzebny mi na anti-age :P:P:P
Forever young??? :P
Daj Boże!

iloveyou Bejbe :*:*:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz