camino

camino

czwartek, 20 grudnia 2012

Młodszy brat pilnie poszukiwany. Gorączka Świąt

   Przedświąteczny okres daje się we znaki podczas 3/4 doby.
No może ciut więcej, bo i śpię mało.
Brak mi czasu dosłownie na wszystko.
W pracy walczę o plany jak na lwa przystało, w domu zaś z przygotowaniami do Świąt :)
Bo kto jak nie ja? :P
Od roku powtarzam do Hanego: "przydałby mi się młodszy brat, taki który kiedy mnie nie ma w domu zrobiłby zakupy, posprzątał,..." 
Ktoś chętny na adopcję? :)
Młodszy brat pilnie poszukiwany (starszego Brata mam) :P
Z nowin świątecznych- dostałem piękne prezenty gwiazdkowe od Męża (ceramiczna forma do tarty, i różnokolorowe sylikonowe przybory kuchenne, tj. trzepaczka, szpatułka do ciasta, pędzelek i chwytak (ten ostatni z uwagi, że jest w formie psiej mordki- przypadł do gustu Pani L :) 
Biega po mieszkaniu od wczoraj puchata jak szop pracz po kąpieli i szczeka do sylikonu :)
Myśli, że to zabawka dla niej.
Ciekawe ile jeszcze przyjdzie mi jej to tłumaczyć, "źie to nie źiabawećka dla Ciebie" :P
Tato wyfryzurowany (ścinka włosów) przeze mnie wygląda 20 lat młodziej :P (zawsze Mu to powtarzam w ramach zacnej nagrody za to że dał się namówić na ścinanie, bo wołami Go muszę do tego ciągnąć :P).
Wczoraj dostałem karteczki od Sióstr i Maxymiliana :)
Bardzo dziękuję za piękne rękodzieła i z serca płynące życzenia.
Karpie sprawione przez Tatę mrożą się poporcjowane (część na Wigilię, druga zaś część na Sylwestra i Nowy Rok), a od dzisiejszego wieczora wkraczam w fazę wypieków (bynajmniej nie tych na twarzy :P).
Zatem... Do piekarników, gotowi, start! :)
Dobrego dnia!






Kocham Cię Gwiazdko :*:*:*


6 komentarzy:

  1. jak wypieki sie zaczynaja to ja sie na mlodszego brata kuchennego zglaszam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ledwo się zaczęły i już się skończyły i co teraz?
      w czym jeszcze pomocy mogę oczekiwać? :P

      Usuń
    2. w zym tylko zechcesz, w czym nie ma czosnku i cebuli ;)

      Usuń
  2. Radośnie, miłośnie i w świątecznej atmosferze :) Mam nadzieję, że "dobrego dnia" było też trochę dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. wypieki Ci wyszły cudne, dom ustrojony przecudo a młodszego brata możemy porwać:) przeciez Patryk Konrad przyjechał na święta do Polski :) a to tylko kwestia przejścia do klatki obok:):):)

    Kocham Cię:*

    yomosa

    OdpowiedzUsuń